وجوه اختصاصی انتخابات در گلپایگان- دکتر حمید رضا اشراقی

وجوه اختصاصی انتخابات در گلپایگان

انتخابات در کل ایران ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی دارد. منتهی در مناطق محدود ابعاد خاص دیگری را می یابد. انتخابات  در منطقه گلپایگان با مفهوم توسعه و رشد منطقه عجین است. به شهر و منطقه گلپایگان نظری کنید شهر آماده جهشی بزرگ است. ساخت و ساز ، تغییرات شهرسازی ، سد و بسیاری از موارد دیگر نشانگر این است که اتفاقاتی شگرف در گلپایگان در حال وقوع است.

کنار سد جدید برویم . کارخانه های موجود را بازدید کنیم . به شهرک های و روستاهای اطراف نگاهی بیاندازیم. صنایع لبنی را ببینیم خیابان ها نگاهی بیاندازیم  علاقه برای خرید زمین توسط اهالی شهرهای دیگر  و خیلی از موارد دیگر میگویند  گلپایگان در حال رشد است.

رویکرد مهاجرین گلپایگانی هم همین است در اولین فرصت همه به سرزمین آبا و اجدادی بر خواهند گشت. در روزهای تعطیل حجم گلپایگانی های حاضر در شهر به صورت چشم گیری بالا میرود.

امنیت نسبی منطقه که حاصل انسجام اجتماعی و ارتباطات فامیلی و شهروندی است از نکات بارز گلپایگان است که برای تمامی سرمایه گذاران فضایی ایده آلی را بوجود آورده است. حضور چشمگیر بانوان محترم راننده در ساعات مختلف شهر دلیل دیگری برای این امنیت است که عامل توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهد بود.

انتخابات در گلپایگان اکنون مفهوم شهروند گلپایگانی یافته است و عدم حضور در پای صندوق واگذاری و وانهادن این حق است . یعنی اعطای حق تصمیمم گیریمان  به دیگران.

 اتفاقات مثبت در شهر ناشی از حضور فعال اهالی است  و این در کنار صندوق رای ممکن است.

حضور تمامی اقشار از کشاورز  کاسب کارمند بانوان محترم حتی گلپایگانی های حاضر در شهر های دیگر  در پای صندوق رای گلپایگان یعنی حمایت از شهر گلپایگان . حالا هر برداشت دیگری هم از آن شود اصل این موضوع پر اهمیت را کتمان نمیکند.انتخابات در گلپایگان انتخاب مسیر آتی شهر و منطقه میباشد.

تلاش بزرگان و گذشتگان شهر باعث شده است که همه کشور آن و اهالی آن را به نیکی یاد میکنند حتی کسانی که به گلپایگان نیامده باشند.

در آخر ذکر این مورد الزام دارد ما گلپایگانی ها بصورت ذاتی نمیتوانیم نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم و اجازه بدهیم کسان دیگری برایمان تصمیم‌بگیرند. شهری پر از فعال اجتماعی اقتصادی و علمی .

وعده دیدارمان روز انتخابات کنار صندوق


                         دکتر حمید رضا اشراقی

زورخانه پوریای ولی گلپایگان در زمانهای دور



********************************************************************



*************************************************



***************************************************************



********************************************************************



*********************************************************************



************************************************************



********************************************